2014. május 1., csütörtök

Út a cél felé 39. nap (Ausztria)

"Tégy valami olyat ma, amit a jövőbeli éned meg fog köszönni neked!" Az első ilyen dolog az volt, hogy amikor megszólalt a telefonomon az ébresztő nagyon szuper kis dallama, nem hallgattam órákig visszaszundítva, nem nyomtam le a szundi funkciót, nem vágtam földhöz a telefont és aludtam tovább. Megtehettem volna, ráértem volna még másfél órát durmolni, de inkább felkeltem és megcsináltam az edzést. Les Mills Pump 16. nap, Hard core abs volt (20 perc has) és 45 perc walk, azaz aerob. Mivel E. még nem kelt fel ekkor, a szobában tornáztam: egymásra halmoztam a kisebb szőnyegeket, ez nagyszerűen tompítja a padló recsegését. Közben nézelődtem kifelé az ablakon. Máskor látni a hegyeket, ma nagy köd van, de elképzeltem, hogy ott vannak a ködfátyol mögött.

Reggeli: 1 szelet mogyoróvajas kenyér, 1 szelet mézes kenyér.
Tízórai: fél alma.
Ebéd: tonhal saláta, hagymás bab.
Uzsonna: müzliszelet.
Vacsora: "ázsiai" tészta.



Edzés (reggel): les Mills Pump / 16. nap: Hard core abs, Walk (45p)
Plusz mozgás: délután fél óra séta.
Napozás: 2x20 perc.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése