2014. február 12., szerda

108. nap (Ausztria)

Három nap teljes munkabeszüntetés után végre magához tért az emésztésem. Így aztán jól indult a nap. Jobban vagyok, de annyira még nem, hogy nekiálljak ugrálni vagy súlyokat emelgetni. Amíg teljesen jól nem leszek, nem lesz edzés. A kaját tartom, egyelőre többet nem tehetek magamért. Ha egy-két napig feküdhetnék, sokkal gyorsabb lenne a gyógyulás szerintem, de hát ez most nem az a történet...

Harmadik napja E. egy CD-t hallgat. Nem néztem meg a borítón, kik zenélnek, de képzelj el egy Első Emelet zenei stílust jódlival, osztrákos népzenei alapokkal megspékelve, mindez tiroli tájszólásban. Ja, és a hangerő... Régen voltam ugyan koncerten, de azt hiszem, ez ugyanaz a fül-feeling...

Reggeli: 3 pufi rizs, 80g lakt.mentes túró, kávé


Tízórai: alma

Ebéd: zöldséges tészta


Aztán eddig tartott a jól indult a nap kezdetű népi játék.
(Az Ötzi sztoriban megírtam.)

Uzsonna1: dió, bogyós gyümölcs


Uzsonna2: tojás saláta

Vacsora: sült hús 1 szelet sajttal, édesburgonya, saláta

És a délutáni óta képtelen vagyok megtalálni a belső nyugalmamat, de keresem rendületlenül, mert este 9-ig még ki kell bírnom E-tel ma. Most feljöttem 5 percre, egyszerűen képtelen voltam ott lenni vele. De csak a nagy csönd van, nem jönnek a szavak, így közzéteszem ezt a bejegyzést, aztán visszamegyek.

+1: 1 adag fehérjeturmix

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése