2013. szeptember 2., hétfő

Új fejezet 22. nap

Korán keltem.
Mivel a vállam semmit nem javult, nem tudtam a T25-öt megcsinálni. Így a következő volt az edzés:
- bemelegítés
- 5 perc lassú helyben járás
- 10 perc dinamikus helyben járás
- 5 perc kocogás
- 10 perc dinamikus helyben járás
- nyújtás.

Majd a 9 órás utazás alatt olyan 10 km megtétele után el tudtam helyezni úgy a bal karomat, hogy ne sajogjon irtózatosan a vállam, ügyesen tartottam a kaját, sikerült kábé kétszer egy órát aludnom is. Sőt egy liter folyadék is megvolt, igaz, hogy háromszor is meg kellett álljunk. Khm. ;-)
 
Már kicsomagoltam, mostam, meglocsoltam a virágokat, bedugtam a hűtőt, szellőztettem; hamarosan indul az érkezős rutin további része: a vásárlás. A tonhalat megvettem kint.
 
(A blog még mindig nem enged bármilyen képet feltenni, ha be is illeszti, nem tudom úgy és oda tenni, ahogy és ahova szeretném...)



És hát újra itthon, végre megünnepelhetem a szülinapomat :)))


 

1 megjegyzés: