2013. július 25., csütörtök

Amiért megéri

 
Tudom, túúdom, hol vagyok én egy fitness modelltől... De nem vagyok az, és egyelőre nem is akarok az lenni. :)
 
Tudom, túúúdom, nagyon kis lépés ez. Igen, az emberiségnek, de nagy lépés nekem!
 
Ahhoz képest, hogy jó pár napot ki kellett hagynom a felsőtest főleg kart érintő edzéséből (mert fájt a jobb karom és nem akartam megerőltetni), nekem végre kezd tetszeni a karom. Hogy igenis alakulnak huplik, hogy a bicepszem határozottan és konkrétan tapintható és látható. Hogy a vállam hihetetlenül szépen izmosodik.
 
Lehet most ezen a fotón kacagni, hogy ugyan már, nem is látszik semmi, mit mutogatom itt a fürdőszobámat, de nekem irtó nagy lökést adott most, hogy tök mindegy, hogy reggel fáradtan vagy este fáradtan, de lenyomjam az edzést, méghozzá a legjobb tudásom és energiám szerint.
 
Mivel tisztában vagyok vele, hogy az alakulás nem 1-2 hónap kérdése, engem már senki nem tud meggyőzni arról, hogy lerakjam a súlyokat.
 
Juhhé! Éljenek a súlyzóim! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése