2013. március 12., kedd

Napi menü 03.12. (Magyarország)

Edzés:
LMP day 9
 
Reggeli:
30 g kukoricapehely, 1.5 dl tej
 
 
Tízórai:
30 g zabkása 1 adag fehérjeporral, 1 alma
 
 
 
Ebéd:
100 g rántott hekk (10 g zero 6 lisztbe, 1 tojásba, 10 g zabkorpába panírozva, csöpp olivaolajon kisütve), 150 g vegyes párolt zöldség.
 
 
Uzsonna:
 
200 g paradicsomból, 1 tk tökmagolajból, 1 tk balzsamecetből, 1 ek lilahagymából, sóból paradicsom saláta.
 
 
Napi has.
 
Aztán éhen akartam halni. Szó szerint. A falat tudtam volna kaparni, annyira. Ettem 5 kesudiót, de tudtam: ha most nem hagyom abba, akkor végem van. Ittam. Nem segített. Pucoltam 2 közepes sárgarépát, és elnyammogtam. Valamivel jobb lett. Aztán:
 
Tiramisu - csak készítés, nem magamnak (receptek itt).
 
 
Vacsora:
 
180 g túró, 100 g natúr joghurt, csöpp rum aroma, folyékony édesítőszer.
 
 
1297 kcal, 118 g F, 92 g CH, 41 g zsír

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése