2012. december 19., szerda

Napi menü

A héten nem ideális a kajám, de nem is katasztrófa. Egyelőre makrókat nem számoltam, de biztosan 1400 kcalon belül vagyok, talán a CH kicsit magasabb.
 
Hétfő:
Délelőtt: 1 narancs, 2 alma, 20 g diákcsemege.
Délután: 200 g szecsuáni csirke, 200 g saláta; 2 mézes kenyér; 100 g kukoricapehely, tej.
Folyadék: 4 liter.
 
 
Kedd:
Délelőtt: 20 g diákcsemege, 1 adag chia puding.
Délután: 200 g szecsuáni csirke, 200 g cékla; 2 mézes kenyér; 100 g kukoricapehely, tej.
Este: 20 g párolt zöldség.
Folyadék: 4 liter.

8 megjegyzés:

  1. De jól néz ki ez a csirke, te csináltad?

    VálaszTörlés
  2. Szia! Nem én készítettem, kínai étteremből hoztam. De tényleg nagyon jól néz ki és rettenet finom is :)

    VálaszTörlés
  3. Szió! Mennyire tippeled a kínait? kcalban :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Egy adagot a szecsuáni csirkéből 600-650 kcalnak tippelek. Ez fél adag volt, 300-340 kcal körül biztosan van. De ha van ötleted, hol lehetne utánanézni vagy hogy hol lehet a pontos receptet megtalálni (az alapján ki lehetne számolni), szívesen fogadom! :)

      Törlés
  4. Én is csak tippelgetek, sztem is ilyesmi lehet, mint amit írsz!
    Itthon egy adagot ki tudok hozni 200-250 kcalból, azt olvasgattam össze vissza, h az éttermi adagban sok a zsír!

    Gratulálok a leleményes és ötletes receptjeidhez, nagyon tetszenek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is eszem kínait, büféből, mert olcsó és tényleg finomak :) 2-3x egy hónapban max.

      Törlés
    2. Valószínű úgy van, ahogy írod :)
      Köszönöm szépen a gratulát! :)

      Törlés
    3. Egyszerre írtunk :)) Én is akkor eszem, ha feltorlódnak a dolgok és inkább kihagyom a főzést. És én is szeretem a kínait, tényleg finom. :)

      Törlés