2012. november 16., péntek

Reggeles, megjegyzéses

 
Hú, de hosszú nap volt a tegnapi...
De ma már csak egy munkanap, aztán háváj, dizsi, napfény, kaki, pisi, orrfújás, hétvége! Két teljes nap! Azt terveztem, leginkább a füldugóm használatát fogom gyakorolni, élesben ;-) Meg ami jön, semmi tervezés, semmi előre elhatározás, semmi számolgatás. Mindezt úgy, hogy még mindig a bícsbádi lebeg a szemem előtt.
Gyakorlatilag január óta nem pihentem. 10 hónapja minden egyes nap számolok, makrózok, edzek, régebben még a pihenőnapokat sem tartottam be (meg is lett az eredménye, jó kis túledzés, na abból aztán vagy két hétig "lábadoztam"). Nyaralni 2008 óta nem voltam, így semmi lelkifurdi a mostani négy nap önszabadságolás miatt. Sőt: azt hiszem, testem-lelkem meg fogja nekem köszönni.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése