2012. november 15., csütörtök

Esti, megjegyzéses

A füldugós kellemes alvás után reggel telefonébresztőre keltem. Nem pattantam mérlegre, nem centiztem, hanem szabadságra mentem. Reggel írtam arról, miért és hogyan (itt olvasható). Jó hosszú nap volt, este fél 6-kor értem haza.
 
Ma a reggeli erőteljes EFT kopogtatás után (Ági, köszönöm a tanácsot, megfogadtam!) Bagdy Bella egyik dalát dúdoltam magamban egész nap (Minden rendben). Hogy ezek miatt volt-e vagy nem, nem tudom, hogy a napom sokkal jobbra sikeredett, mint előzőleg gondoltam.
 
Kajci:
- kukoricapehely, tej
- alma, narancs
- fehérjeporos-kakaós zabkása
- mandula, mazsola
- pár pufirizs.
 
Nem mértem, nem számoltam. De ahogy így elnézem, hülyeségeket nem ettem.
 
És a verseny is eredményes volt: kis tanítványom 3. helyezett lett :)
 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése