2012. november 15., csütörtök

Reggeles, megjegyzéses

Hogy teher alatt nő a pálma, jól tudom. Csak nem szeretek pálma lenni. Úgy döntöttem, szabadságra megyek: négy napra. Nem a munkából, azt sajnos nem tehetem meg, hanem amúgy. Most négy napig nem lesz tervezett edzés, nem fogom számolni a kalóriákat, kikapcsolom kicsit az agyam, használom a bevált füldugót, és ha fáradt vagyok és megtehetem, aludni fogok, és négy napig nem lesz napirend, Fly Ladyt is elröptetem, hiszen úgyis minden megvár majd. Azt fogom enni, ami jólesik, és aki ismer, tudja, hogy hülye azért nem vagyok, nem fogom elszúrni az eddigi eredményeket: nem dobos tortáról és csokihegyekről lesz majd szó, hanem pl. nem grammra pontosan 100 g banánt fogok megenni, hanem egy egészet. Így Lulu is szabin lesz. Na, irány a meló, ma hosszú nap lesz, versenyre viszem délután a gyerekeket. Szép napot mindenkinek!
 
 

4 megjegyzés:

  1. Bokodi M. T. Gábor2012. november 15. 9:22

    ... Csinos vagy, mint mindig! :)
    Holyday? That is mighty good. Do it. :)

    VálaszTörlés
  2. Lazíts ,Timi! Rád fér már hidd el!

    De azért szeretnék helyzetjelentést!:)
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kérésed számomra parancs! :) Írtam estit :) Pussz!

      Törlés