2012. október 22., hétfő

Hús-vér motiváció 11

Sokszor hallom: nekem könnyű. Oké, mondják csak, széles a hátam (és izmosodik!).
De akkor tessék, kérem, ide figyelni, de most nagyon!
R., akit a képeken látni, feleség. Eddig oké, ugye?
R. anyuka. Rendben, nemde?
És akkor most tessék kapaszkodni: R.-nak öt (5) gyermeke van!!!
Idén év eleje óta figyelem R.-t, és már attól izomlázam van, hogy emelgetem a kalapomat előtte, ugyanis ő 15 hónapja gondolt egyet, és eldöntötte: márpedig ő lefogy. Csendben végzi az edzéseket, a Harcosok étrendje szerint eszik, mindezt öt gyerkőc, férj, család mellett! Számomra ő egy ász motiváció, mert a csodaszép családja mellett ezt megcsinálni a szememben egy hatalmas dolog! Öt gyerkőc! Nem tudom, hogy csinálja, mert nekem sokszor egymagamra sem jut időm, de csinálja!
És a képek rendesen önmagukért beszélnek.
15 hónap, minusz 27 kiló.
És szerintem minusz 15 év. :)
Kedves kételkedők, kifogást keresők: erre varrjatok gombot! :)
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése