2012. október 29., hétfő

1. nap

A szokásos reggeli EFT kopogtatás (itt) után motiváció (itt), fél liter víz, majd:

Edzés: LMP: Pump extreme


  1. Bemelegítés
  2. Láb
  3. Mellkas
  4. Láb, hát
  5. Tricepsz
  6. Bicepsz
  7. Láb
  8. Váll
  9. Has
  10. Nyújtás
 
 
 
 
A térdem ma nem szerette a guggolásokat, de vigyáztam rá. Nem az a cél, hogy túlterheljem magam.
A tricepsz és a bicepsz rész egyaránt nehezen megy. Jó, tricepszem még nincs, vagyis ott szunnyad valahol a bőröm alatt (jó mélyen), de a bicepszem alakul, mégsincs benne semmi erő.
A vállat nagyon fogösszeszorítva megcsinálom, és hát létszik is az eredmény, mert szinte napról napra szebben alakul.
A has nem szokott nehéz lenni, ma az volt. Olyan nyomás volt az izmaimban, mintha belülről facsarná valaki :) De legalább érzem, hogy ott vannak azok az izmok a maradék zsír alatt :)
 


Reggeli

     

Tízórai

 
 

Ebéd



 (recept itt)
 

Uzsonna

 
 
 

Edzés: LMP: Hard core abs & Insanity: Plyometric cardio circuit

 
 
Újból megmotiváltam magam (itt), aztán megcsináltam a hasat: jól ment, de nagyon keményen megdolgoztam a hasizmaimat. Még a Plyo alatt is végig simán éreztem. Na, a Plyo ma nagyon nem ment. A felétől csak tingli-tangliztam, de megcsináltam.
 

Vacsora

 
(recept itt)

Összesen: 1357 kcal, 117 g F, 152 g CH, 23 g zsír

Nagyon éreztem egész nap azt a kicsinyke 20 g Ch (kb. 1 kornsitz kifli) hiányt, de így többet ittam, megvan a 3 liter :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése