2012. augusztus 26., vasárnap

Már tudom...

Már tudom, hogy
  • nem működik, hogy csak edzek és nem tartom a kaját, ha nem mérem le az adagom, elszállok, mint a győzelmi zászló

  • nem működik, hogy csak az étkezésre figyelek, de nem edzek

  • nem működik, hogy csak akarom és nem teszek semmit
  • nem működik, hogy "nem tudom még, mit eszem, majd odafelé veszek valamit", mert ebből jön az, hogy a boltban már olyan éhes vagyok, hogy szinte bármit fel tudnék falni, és akkor már miért ne fornetti vagy más liszetes-lukros finomság legyen

  • nem működik, hogy "én edzek minden nap", de nincs intenzitás, nem adok bele mindent- ha edzegetek, akkor csak alakulgatok

  • nincs "majd", hanem csak "MOST" van
  • lassan kell enni, mert az agy csak kb 20 perc múlva kap jelet arról, hogy a gyomor már tele van, érdemes az adag megevése után kivárni azt a 20 percet; nekem sokszor a szemem éhesebb mint a testem

  • hiába tervezem el, hogy minden kaját és edzést betartva minden héten fogyok 1 kilót és így a hónap végére 4 kilóval kevesebb leszek, mert az emésztés nem egyenletes, az sem mindegy, mennyi a folyadékbevitel, van, hogy 2.5 litert iszom, van, hogy 5 litert, van, hogy gyorsabb a fogyás (mint most 1 hét alatt 1.2 kiló), de van, hogy 10 dkg csak egy héten 

  •  ha zsírból akarok fogyni, ahhoz kalóriadeficitben kell étkeznem és mellé mozogni, sokat vagy/és intenzíven, hogy minél több kalóriát égessek; és ez nem 2 napos folyamat. Nálam bevált a kalóriadeficit és a napi minimum 60 perc változatos, testet összezavaró (köszi Eszter! - a szerk.)  mozgás, így tudok csak fogyni zsírból


  •  a zsírégető csodaszerek még egy boszinak sem hatnak, ha mellette nincs helyes étrend és kemény edzés. Gondolkodtam én is zsírégető szedésén, de amíg csökken a súlyom, akár csak heti 10 dekával is, nem avatkozom be a természetes emésztésembe.
          (Átverésekről itt írtam bővebben.)

  •  az izmaimhoz ragaszkodom, így nincs gyümölcskúra, meg CH megvonásos kúra, meg léböjtkúra (...), mert azokkal izmot vesztenék, márpedig az izom használja a bevitt energiák nagy részét, és ha leépítem, csak zsírosodom utána.
A titok tehát: EGYÉL KIEGYENSÚLYOZOTTAN, MOZOGJ, PIHENJ. A titok mindenkié, csak használni kell. MOST!

4 megjegyzés:

  1. Megkerdezhetem mit jelent a testet össze zavaró mozgás? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt, hogy ne állandóan ugyanazt mozogd. Pl. ne csak fuss, hanem legyen mellette másnap kis erősítés, aztán kis HIIT... Hogy a test ne szokja meg a terhelést, mert akkor nem fog fejlődni, hiszen alakalmazkodik a terheléshez. Ha összezavarjuk a testet, azaz nem tudja előre, mikor mire számíthat, akkor sikerülhet ügyesebben terhelni és így gyorsabban fejlődni. A platonál (megáll a fogyás) is javasolják ezt hozzáértők :)

      Törlés
  2. Köszönöm a gyors választ!:)
    Igen én is így csinálom, csak nem tudtam, hogy ezt összezavarásnak hívják:)

    VálaszTörlés