2014. augusztus 18., hétfő

Hétfő (Ausztria 14/1.)

A napom hajnali 2.30-kor indult, úgy, hogy az előző nap még véget sem ért. Ugyanis képtelen voltam aludni. Az útról itt írtam bővebben és sok-sok fotót is csatoltam. Több számomra új helyen is jártunk, szeretem ezeket az apró újdonságos élményeket.



A kolleganőm, A. kivételesen nem ült be a helyemre a buszba. Jött érte a férje és a három unokája, együtt utaztak tovább. Így volt alkalmunk pár szót váltani, és rendesen belenyúlni a pihenőidőmbe...

 

R: (a buszon) csokikrém (mák nélkül)
E: paprikás patiszon
V: sült csirke (natur sóval, borssal), saláta



1100 kcal





Mozgás: 1 és negyed óra séta.

Heti menüterv itt
Heti edzésterv itt


Megjegyzés: roppant mód furcsának és érdekesnek találom, hogy itt kint ugyanolyan netem van, mint otthon (csak nem yoda, hanem drei), és itt csak bekapcsolom, és olyan gyorsan működik, mint egy normál vezetékes internet. A képeket seperc alatt felrakja, az üzenetet azonnal elküldi... Érdekes, kérem, ropppppant mód érdekes...

Facebook oldal: Boszorkánykonyha

2 megjegyzés:

  1. Nagyon régóta olvasom a blogod, imádom a recepteket, a motivációs idézeteket, a sok hasznos linket. Tisztellek a hihetetlen akaraterődért és a kitartásodért, de! .... ezt a néhány hete tartó "ketogén" jelzőbe bújtatott ámokfutást egyszerűen nem értem. Ne haragudj, de két hónapja a napi alapanyagcsere szinted alatt eszel és csodálkozol, hogy nem tudsz aludni? Amúgy a szénhidrát evés utáni éhségrohamkat teljesen átérzem. Nekem sem jön be a barna rizs, zabpehely, korpovit keksz és társai. A falat tudnám kaparni olyan éhes vagyok egy-egy ilyesmit tartalmazó étkezés után. Ha meg csak simán bezabálok pörköltből köret nélkül akkor szinte egész nap kibírom. Szóval ne haragudj, nem kioktatni akartalak, én is keresem az ideális étrendet (évek óta) és én is hajlok a ketogén felé, de nem napi 1000 kalóriával és 20-30 g ch-val!!!! Én pl. képtelen vagyok elvégezni a munkám, nem tudok gondolkodni, számolni, ha nem eszem szénhidrátot. Egyszerűen az "agyamnak" szüksége van rá. Gyümölcsöt szoktam főleg, nekem az nem dobja meg a vércukor szintem, és nincs utána falásrohamom sem, pedig sokan óvnak a fruktóztól. Mégegyszer bocs, nem beszólni akartam, csak valahogy tőled, aki annyira odafigyel az egészségére nagyon furcsa, hogy most ennyire nem veszi észre az intő jeleket. Üdv. Andi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Andi, más az energianyerés zsírból és más szénhidrátból. Zsírból sokkal kevesebb elég. Próbáld ki. Ha nem lenne energiám, nem tudtam volna hegyet mászni, bicaj túrázni... Soha nem voltam még ilyen jól.

      Törlés