2014. június 16., hétfő

Hétfő

Tegnap este megint permeteztek. 
Szúnyogok ellen.
Imádom a repülőket.
Sokáig figyelhettem, ahogy irtó alacsonyan húz el a házak fölött, között.

A reggelt fél órás gyors sétával indítottam.

R: kolbászos rántotta, csokikrém (jobb oldalon a keresőbe beírva megtalálható), kávé.
E: kurkumás csirke, saláta.
V: cigánypecsenye.

Kóstoltam ma a kókuszvizet, hát ez nem jött be.



Este moziba mentünk. Előtte vacsora. G. mekiset evett, én a görög kajáldában tobzódtam, elég sok értelmes ételük volt, onnan választottam egy kis cigánypecsenyét. Az eladó kislány értetlenül nézett, amikor a harmadszorra feltett kérdésére, miszerint TÉNYLEG nem kérek hozzá köretet, mindig mosolygós köszönöm, nem volt a válaszom.
A film, amit megnéztünk, A holnap határa volt, 3D-ben. Az első 3D-s filmélményem anno az Avatar volt, ami nagy nyomot hagyott bennem. Tetszett a sztori is, fantasztikusan magával ragadó volt az előszöri három dimenziós technika. Na most ezt a filmet sem a sztori, sem a technikai megoldások terén nem érdemes az Avatarhoz hasonlítani. Viszont igazán kellemes kikapcsolódás volt a Live/Die/Repeat. Akadtak egészen izgalmas részek is, volt benne egy-két poén, és hála az égnek nem voltak túl félelmetesek az idegenek sem.

És habár nem az Ózt néztük, kellett egy kép Dorothy-val és Totoval, mert ugye "mindig a sárga úton" :)


Sőt egy szörny szájába is bebújtam :)


Ma elkezdtem vitaminokat szedni. Egy hónapos próbaidő.

Szuper kis nap volt ez :)

778 kcal

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése