2014. április 26., szombat

Boszi féle minestrone leves


Egy lábosba tettem 1 ek oliva olajat, ebbe 1 csapott evőkanál lenmag lisztet és egy csapott evőkanál szezámmag lisztet egy gerezd aprított fokhagymával. Összepirítottam. Felöntöttem kb fél dl sűrű paradicsomlével, majd 1 dl hideg vízzel. Erre került fél fej aprított vöröshagyma, vegyes zöldség (sárgarépa, brokkoli, karfiol, fehérrépa) apróra vágva. Kis összeforgatás után felöntöttem annyi vízzel, hogy bőven ellepje. Fűszereztem (oregano, bazsalikom, őrölt fekete bors, himalája só, natur vegeta), került bele egy kis csokor aprított petrezselyem. Csak addig főztem, amíg a zöldség al dentére, azaz "haraphatóra" megpuhult. Egy evőkanál reszelt sajttal, forrón tálaltam.

Facebook oldal: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése