2013. február 3., vasárnap

Knittelfeld: Első két hét vége!

Hát letelt a két hét.

A mai, utolsó sétáról pár kép:
 
 
 
 
Este már nem fértem a bőrömbe, ugráltam örömömben a fürdőszobában, hogy mehetek haza. Mert tudtam, hogy két hétre jöttem, így voltam most „programozva”. Ahhoz képest, hogy anno Olaszországba március közepén mentem ki, és tudtam, hogy csak novemberben mehetek haza, ez egy röpke kis kiruccanás volt csupán.
 
Összegezve:

- A munkám rendben van, a fizetés is.
- A környék frenetikusan szép, kristálytiszta a levegő.
- Az edzésem rendben volt.
- A kajálás súrolja a katasztofális határát.
- A Billa valami csoda hely. J
- Két hét múlva visszajövök.
 
A csomagom kész, Kungfu, a család világutazója és Macimom is útra kész. Holnap ilyenkor már otthon vagyok :)
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése