2012. december 18., kedd

Esti, megjegyzéses

Decemberre teljesen felpörögtek az amúgy sem lassú események. 13-a óta pedig minden még be is turbósodott. Azt mondják, úgy szép az élet, ha zajlik. Hát ezek szerint az én életem most nagyon szép :)
Ha másra nem is jó az idegeskedés, arra mindenképpen, hogy felpörgeti az anyagcserét. De rendesen :)
A viccet félretéve kábé két héten belül eldől, hogy milyen új irányt vesz az életem. Napokig aggódtam, idegeskedtem, rágtam a körmöm (...), de akkor szörnyen éreztem magam. Aztán lassan a helyükre kerültek a dolgok. Attól, hogy igyekszem mindezt nem gondnak, nyűgnek, hanem lehetőségnek tekinteni. Akkor is, ha egyelőre még sok a térképen a fehér folt.
Az idő rövid, a dolog és intéznivaló sok. Nem aggódom, csinálom, ahogy tudom, és amilyen gyorsan az idő repül, hamarosan konkrétan is leírhatom, miről van szó.
De az tuti, hogy ha most nem megyek el aludni, átesek a holtponton és reggelig nem lesz alvás...
 
 
(Kép itt.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése