2012. november 2., péntek

Reggeles - amit nem lehet tervezni

Tegnap este korán kikapcsoltam a gépet és mindent: fájogatott a hasam. Mire vízszintbe kerültem, már görcsölt a gyomrom. Éjjel fél 12-ig fetrengtem, amikor már úgy éreztem: szétaszakadok, és közben vacogtam, és egyben folyt rólam az izzadtság. És innentől kezdve hajnali fél 3-ig a wc előtt hol térdeltem, hol rajta ültem: sugárban hányás és durva hasmenés hol egyszerre, hol felváltva.
 
(keptelenseg.hu)
 
 Amikor a gyomrom teljesen kiürült, kivánszorogtam a mosdóba kezet és fogat mosni. Nem kellett volna belenéznem a tükörbe: egy zombi nézett vissza rám holt fehéren, beesett szemmel, megkékült szemkörnyékkel. Pedig nincs is Halloween... Próbáltam teljesen kimerülten elaludni, de a görcsölés nem szűnt: a gyomorszájamtól a bélcsatornám végéig kínzott, és sugárzott a hátamba, de iszonyatosan. Nem akarom csűrni-csavarni. Csak fura a dolog, mert semmi olyat nem ettem, amit eddig nem, nem történt semmi extra, hogy lelki alapja lenne, nem voltam ideges vagy feszült, sőt: jó napom volt tegnap is. Hirtelen jött, és még nem múlt el. Remélem, csak "gyomorrontás", és ahogy jött, el is múlik.

3 megjegyzés: