2012. október 17., szerda

Edzés előtti önmotiváció

Hiába van csak szerda, hiába terveztem és látszott úgy, hogy nyugodt hetem lesz, nagyon nem jött össze, és úgy érzem, mintha ez a 3 nap alatt 3 hét telt volna el. Kegyetlenül fáradt vagyok, legjobb lenne bekucorodni a jó kis pihe-puha színes pokrócom alá a kanapé sarkába, fahéjas meleg teát kortyolgatni, és megnézni egy limcsi filmet. Ja, és közben rágcsálni valamit, ami jelentősen és hamar megemeli a boldogsághormon-szintemet.
 
 
Két éve talán még meg is tettem volna. De azóta fejembe vettem, hogy életmódot váltok. Kitűztem a célt: új tükörképet csinálok magamnak. És felnőttem a feladathoz.
 
 
Így most megnézem a Hús-vér motivációkat (itt is van pl.), átöltözöm, és letolom a mai edzést. Mert annyit küzdöttem már, olyan szépen jönnek az eredmények, hogy nem adom meg magamnak az esélyt arra, hogy csupán lustaságból kihagyjam a mai etapot.
 
 

2 megjegyzés: