2012. szeptember 22., szombat

Edzés (Tét megemelve!)

LMP-Insanity hybrid (nekem) 18. nap: Pump and burn


Tét, azaz súly megemelve! Eddig 10 kilóval nyomtam, mától 14 kilóval! Ha valaki azt mondja, mi az a 4 kilócska plusz, annak felajánlom, hogy az én kondimmal csinálja meg, aztán beszélgetünk... :) Rendesen érezni lehetett a többletet, már csak tartani is nehéz volt a súlyzót, az alkarom elülső része majd leszakadt... Csak a kar résznél vettem vissza a régi súlyt, az még így is kegyetlen nehéz nekem. A tegnapi 2 hasas rész után ma akkor is le tudtam volna rajzolni a hasizmaimat érzés alapján, ha még sosem hallottam volna róla, annyira határozottan éreztem valamennyit. Tyű, jó volt ez így, tétemelve :)
 
És az ígéreteimet be szoktam tartani, így a testemmel megbeszélt kiegészítés is jár: ettem 25 g kukoricapelyhet egy kis tejjel. Csönd is van ott belül! :) :) :)
 
 
138 kcal
3.3 g F
21.5 gCH
0.75 g zsír
 
 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése