2015. november 1., vasárnap

Vasárnap, amikor nincs halál és az angyalok mosolyognak, ha jönni látnak


"Ne jöjj el sírva síromig,
Nem fekszem itt, nem alszom itt;
Ezer fúvó szélben lakom
Gyémánt vagyok fénylő havon,

Érő kalászon nyári napfény,
Szelíd esőcske őszi estén,
Ott vagyok a reggeli csendben,
A könnyed napi sietségben,
Fejed fölött körző madár,
Csillagfény sötét éjszakán,
Nyíló virág szirma vagyok,
Néma csendben nálad lakok
A daloló madár vagyok,
S minden neked kedves dolog...

Síromnál sírva meg ne állj;
Nem vagyok ott, nincs is halál."

Mary Elizabeth Frye

Csodaszép ez a vers. És sokkal szebben megfogalmazza, mint ahogy én tudnám, miért nem voltam ma a temetőkben.



Vasalás közben ezt hallgattam.

És ma végre nemcsak arra szántam időt, amire kell, hanem arra is, amit szeretnék. Nem tempós, hanem nézelődőt-falévbe taposós-fotózós séta volt és hintázás.




Mozgás: saját súlyzós 2. hét/7. nap
Reggeli: 3 lágy tojás, 1 ek vaj, 2 ek sajtkrém magokkal, 2 répa
Ebéd: muffin (ld. tegnap reggeli)
Vacsora: 3 szendvics.


Facebook oldal: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése