2015. március 22., vasárnap

Mini túra























Az ötlet már tegnap megvolt. Ma pedig jött a megvalósítás.

Mohács nagyon szép. És keresztül-kasul mindenhol van bicikliút. Hivatalos. Ráadásul nem az út szélén, hanem külön, nem az autók között kell csalinkázni.

Az albérlettől a Dunáig szinte nyílegyenesen vezet a bicikliút. Éppen a komp kikötőhöz. Innen jött az ötlet: odáig lebicajozom, átkompozok, a túlparton sétálok, majd komppal vissza, bicajjal haza. És így is tettem, annyi változtatással, hogy amíg vártam a kompra, addig ezen a parton is sétáltam kicsit.

Kb. 6 km volt a bringa, a többi a séta.

Ha már túl voltam, megnéztem, van-e arra jó kis futó útvonal. Hát van. Nem is egy. Lehet futni közvetlenül a parton is, de kb 200 m-rel feljebb van a töltés, na az egy szuper futóterep. Tehát egy következő futást akár ott is meg lehet majd ejteni.

(Amíg ki nem kelnek a szúnyogok, mert aztán képtelenség miattuk megmaradni ott a fák és bokrok között...)



Megtalálsz a Facebookon is: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése