2012. október 30., kedd

Mégis utazom - felkészülés


Mégis úgy jött ki, hogy utazom, még ha rövid időre is, de erre is fel kell készülni. Az ebéd helyett most az uzsit ettem meg, ráadásul a szerdai kajanapot felcseréltem a keddivel, de a lényeg: másfél napra ugyanúgy készülni kell, ha nem akarom elszúrni a kaját, mintha egy hónapra mennék.
 
Szóval fekete utazótáskában a ruha, sportruha, egyebek, még az asztalon a kaja: mixerrel, fehérjeporral, étkezési naplóval együtt.
 
A 007-es készletet is kénytelen vagyok vinni, mert nem fogok edzést kihagyni. Anyuék ugyan néha mint marslakóra néznek, amikor ott is edzek, de hát ez nem az én gondom :)
 
Számítógép, DVD-kkel hamarosan bepakolásra kerülnek, aztán indulhat a mandula.
 
Mivel sok adminisztrációm is visszavan még, azt is bepakoltam. Kerítek arra is időt.
 
Érdemes ezt a kábé negyed órával többe időt ráfordítani az előkészületre. Persze csak akkor, ha az ember komolyan gondolja az életmódváltásosdit. Márpedig én úgy gondolom :)
 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése