2016. július 11., hétfő

2016-ban 2016 km/15. heti összefoglaló

1. heti összefoglaló itt

2. heti összefoglaló itt

3. heti összefoglaló itt
4. heti összefoglaló itt
5. heti összefoglaló itt
6. heti összefoglaló itt
7. heti összefoglaló itt
8. heti összefoglaló itt
9. heti összefoglaló itt
10. heti összefoglaló itt
11. heti összefoglaló itt

12. heti összefoglaló itt

13. heti összefoglaló itt14. heti összefoglaló itt
















15. hét



2016. áprilisában elhatároztam, hogy lefutok-gyaloglok 2016 km-t. 
A januári 100, a februári 102, a márciusi 125, az áprilisi 222, a májusi 159, a júniusi 257 km után júliusban megvan 56 km. :)


Mert hogy már már július van.

És a júliussal, a fél-év-fordulóval jött (a tervnek megfelelően, szinte napra pontosan), hogy megcsináltam a felét. Fantasztikus kimondani, hogy idén több mint ezer kilométert futottam. Kocsival nem mentem ennyit. Ezernegyvenhárom és fél kilométer kész. 


Csak belegondoltam, hogy Mohácstól kábé ilyen messze van Frankfurt/Larisa/Torino/Krakkó...

A nagy meleg miatt, és mert a munkám miatt is rendesen igénybe veszem a lábaimat, most kicsit lassítok a tempón. Továbbra sincs kényszer, nincs konkrét terv. Futok, ahogy tudok, megyek, amennyit megyek, az örömért, mert szeretem.


Megtalálsz a Facebookon is: Boszorkánykonyha







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése