2016. március 25., péntek

Csütörtök, péntek


Csütörtök:

Étel
Mozgás
R: 2 vajas-sós-paprikás kenyér, keto kávé
4km futás
E: gombapörkölt, főtt tojás, cékla

 




Péntek:

Étel
Mozgás
R: 2 vajas-sós-paprikás kenyér, keto kávé
1.      1. deadlift (26kg) 10x
2.      bridge 10x, tartás
3.      sumo deadlift (26kg) 10x
4.      plank
2. 3 km levezető futás
E: gombapörkölt, főtt tojás, cékla

 





A Facebook furán "viselkedik". Hónapok óta nem tudom átállítani: szerinte Budapesten élek. A saját blogom saját FB oldalát felajánlja nekem, hogy kedvelhetem... Sokszor kiírja, hogy nincs jogosultságom  ott bizonyos bejegyzéseket megtekinteni vagy hozzászólni. Máskor meg értesítést kapok arról, hogy közzétettem ott egy bejegyzést... Ezen kívül a saját személyes oldalamon ma dobott ki vagy 30 üzenetet, volt még tavalyi is, amiket eddig sosem láttam... Igyekszem válaszolni mindegyikre minél előbb.

A napokban sokan kérdeztek a félmaraton kapcsán. Hogy tudnék-e tanácsot adni. Kedveskéim, nekem a futás hobbi. Szeretek futkározni. Azzal, hogy fogtam magam és futottam egy félmaratonnyi távot, még semmit nem tudok a futásról, a hosszútávfutásról, a félmaratonról. Ráadásul tényleg nem készültem, nem készültem fel rá, nem edzettem, ez egy hirtelen elhatározás volt. Persze megtapasztaltam, milyen, hogy vannak nehézségei, holtpontok; tudom, érzem, mennyire megterhelő, és hogy bizony nem árt ezt okosan csinálni, akkor könnyebb, ésszerűbb, "egészségesebb" lehet. Az élményeimről írtam is, szívesen mesélek is, de tanácsot nem tudok, nem fogok adni, mert nem értek hozzá.

A csokis kekszbe maltitos csokit tettem. Nem kellett volna. Tanulság: mindig olvasd el az összetevők listáját, megelőzheted a hasmenést...

Akármennyire igyekszem a helyén kezelni, megvisel ez a bizonytalan munkakeresősdi megint. Külföldön rögtön lenne munka, de elsősorban szeretnék egy kis nyugalmat, itthon, meghatározott munkaidővel, hogy tudjam, hogy egyszer hazamehetek, tudjam, hogy utalják majd a fizut... Sóhajtozok, nassolgatok (ma mogyit), nehezebben megy az edzés, sok energiát felemészt, hogy ne legyek negatív, hanem bízzak az Univerzumban; nehezen koncentrálok, nehezen viselem, hogy habár küldözgetem én az önéletrajzomat, előre tudom, hogy 99%-ban még visszajelzést sem kapok (sajnos tapasztalat). No nem dugámba dőlten, nem feketén-szürkén telnek azért a mindennapok, de ez is benne van a pakliban, amit a bekezdésben említettem. Úgyhogy nem próbálok keményebben edzeni, nem kattogok azon, hogy ne nassoljak, mert ezek következmények. Az okkal kell többet foglalkoznom: jól kezelni a stresszt. (Nem kis feladat.) Ebben segít(het) egy kis szeretetbomba is, úgyhogy ha holnapig megszűnik a maltit nem jótékony hatása, akkor elmegyek anyuékhoz, ott lesz P. is, a húgom kis(?)lánya. Ritka együttállás. Csajos hétvége négy generációval.



Facebook oldal: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése