2014. augusztus 15., péntek

Paprikás patiszon, avagy hamis paprikás krumpli


Egy nagy fej vöröshagymát apróra vágtam, bőséges kókuszzsíron üvegesre pároltam.


Amíg a hagyma párolódott, megpucoltam és felkockáztam a patiszont.


Majd a hagymára tettem, párszor átforgattam.


A tűzről levéve megszórtam csemege fűszerpaprikával. Összekevertem.


Felöntöttem annyi vízzel, hogy éppen ellepje, majd visszatettem a tűzre. Megszórtam natur vegetával (nincs benne só, nincs benne adalékanyag, nincs ízfokozó...) és sóval. Fedő alatt közepes lángon addig főztem, amíg a zöldség megpuhult. Pikk-pakk kész, és ha nem tudom, hogy nem krumpliból van, nem mondom meg. Az illata és az íze is nagyon-nagyon hasonló.


Én szeretem, ha van leve. Ha sűrűbbre szeretnéd, lehet több hagymát használni, vagy a főzéskor kevesebb vízzel felönteni, esetleg a végén még vizet elforralni belőle.




Facebook oldal: Boszorkánykonyha


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése