2014. július 12., szombat

Motiváció



Mindenki életében történhetnek olyan dolgok, amik miatt a rendszeres, terv szerű edzés kicsit háttérbe szorul. Nálam is most egy ilyen időszak van. Három hét alatt egyszer voltam futni. Bármi történt is, szeretem a mozgást, kell, szükségem van rá, és nem mondtam le a célomról. A mentális döntésen túl az edzéshez energia kell. Ehhez pedig enni kell, ami nekem három hete nagyon nem megy. És kell a pihenés is: harmadik hete gyakorlatilag nem alszom. Szóval eljött az a pont, amikor össze kell szedjem magam. Minden téren. Tudatosan. Így ma össze kell állítanom egy viszonylagos "felépítő" étrendet, de mindenképpen el kell mennem vásárolni, mert üres a hűtő. És összeszedem a gondolataimat egy szintén "felépítő" edzésterv ügyében is. 
Kicsit letértem ugyan az útról, de a szemem mindvégig a célon maradt.
És még mindig azt vallom: a lehetetlen nem létezik!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése