2013. október 25., péntek

Új fejezet / 75. nap: Isteni kaják, vásárlás, sütés-főzés...

Ez egy átmeneti hét a programomban. Jókat eszem, nem vagyok éhes, az edzés hiányzik, de ma pl. ezerszer lépcsőztem teli hátizsákkal plusz szatyrokkal, mindig 3. emeletre, érzem is a combomban :-)
 
Ma sem reggeliztem, csak egy kávét ittam és vizet.
 
Délelőtt egy kis fürt szőlőt ettem és 2 mákos-diós-meggyes pitét.
 
Ebédre a tegnapi marhasült volt vörösboros hagymaszósszal és 10 perces kenyérkével.
 
 
 
Ebéd után bevásárlás, mert el kellett kezdenem sütni-főzni a 10. osztrák etapra. Eddig elkészült 3 kiló sült hús, 2 szezámos kenyér és egy újdonság, a piskótám.

 
Sőt elkészítettem a holnapi ebédemet is, a boszigubát. :-)

 
Szóval az egész délelőtti rohangálás-lépcsőzés és az egész délutáni vásárlás-sütés-főzés után azt vártam volna, hogy majd éhes leszek, de nem voltam. Azért 7 óra körül ettem kicsit: a maradék marhasültet hidegen (hú, finom volt!) párolt lila káposztával és a friss kenyérkémmel.
 
 
Aztán -persze csak azért, hogy ne unatkozzak- becsomagoltam adagolva a husit Ósztriára.

 
Meg hagytam elöl is, mert holnap K. elvisz moziba, így aztán nem kell sütnöm-főznöm.
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése