2013. május 28., kedd

90/51. Napi menü

Szörnyen korán keltem, iszonyat fejfájásra. Algofl*x-szel indult a nap, de nem sokat segített. Ittam, majd egy óra múlva kicsit enyhült a fájdalom, és beazonosítottam: kezdődő bal oldali arcüreggyulladás. Bevetettem minden "csodaszeremet", de jobb nem lett. Viszont jelenésem volt monogram-druszámnál, Dr T. T-nál a pulmonológián, szokásos fél éves vizsgálat. A múltkori 70 után ma 64 %-ot fújtam a légzésfunkción, hát nem a legjobb, de semmi bajom, nagyon jól vagyok, így nem foglalkozom vele. (A doki amúgy sem foglalkozik vele, csak a saját költeményei érdeklik. . .)
Délután ledőltem kicsit, de egy csöpp alvás után megint szétment a fejem. Újabb Algofl*x és víz, és most sokkal jobban lettem. Viszont az edzést így nem vállaltam ma be.

Reggeli: pulyka saláta

Tízórai: 2 . 5 dl gyümölcs smoothie

Ebéd: boszi nugets, saláta, szerecsendiós karfiol püré, 1 kocka 85 %-os étcsoki

 
Uzsonna: 2 marék kesu
 
Vacsora: színes spenót saláta currys tojással
 


Folyadék: 1.5 liter

 És közben a nap is lemet. A fények ilyenkor veszettül gyönyörűek!

 
 

1 megjegyzés:

  1. We аre оffiсially one week into the Paleo Plan!
    In fact, every single stiг fгy we prepaге haѕ ѕomе аmоunt of greеn curry
    in there sοmewhere. Curiouѕlу,
    most of us ԁоn't think twice about planning meals, the foods we are eating, or even why we are eating, or even why we are eating it.

    VálaszTörlés