2012. szeptember 24., hétfő

Napi menü 09. 24. hétfő (hosszú napos melós)

Reggeli: csokis zabkása.




 
30 g aprószemű zab kétszeres mennyiségű vízben megfőzve, hozzá 5 g kakaópor, édesítő (folyékony).

És csokis alma (következő képen balra), amit már a melóhelyre érve ettem meg:
150 g almát felkockáztam, leöntöttem 40 g saját készítésű, cukormentes lekvár és 5 g kakaópor keverékével.
 
267 kcal
4 g zsír
46 g CH
11 g F
 
 
Tízórai: 1 kornspitz, krémsajt, 70 g paradicsom (saját, a baldachinos kiskertemből) és kakaó 5 g kakaóporból, 250 ml tejből és 3 pötyi édesítőből.
 
(A képen a 2. "kupac".)
 
289 kcal
7 g zsír
42 g CH
14 g F
 
 
 
 
Ebéd: Túrós kifli (na, ez nagyon finom volt!)
A dobozba szeleteltem egy kornspitz felét, rátettem a túrókrém (150 g túró, 1 kis pohár natur joghurt, egy kis tej turmixolva) felét, majd még egy réteg kifli és újabb réteg túró jött. A tetejére pár szem szőlőt tettem. Jól is néz ki, na meg finom is. És laktató :) (A fenti képen a középső doboz.)
 
512 kcal
6 g zsír
75 g CH
38 g F
 
Uzsonna: Lekváros abonett, gyümölcsjoghurt.
3 abonett, 30 g lekvár a saját, cukormentes szilvalekváromból, és egy áfonyás gyümölcsjoghurt. (A képen jobbra.)
 
156 kcal
2 g zsír
26 g CH
8 g F
 
Vacsora: Gyümölcs shake
1 adag fehérjepor, 50 g gyümölcs. (majd akkor lesz, ha hazaérek.)
 
203 kcal
2 g zsír
16 g CH
31 g F
 
Összesen:
1427 kcal, 21 g zsír, 205 g szénhidrát, 101 g fehérje.
(Említettem már, hogy ez egy estig melós nap, így tényleg kell az energia, ezért magasabb ma a CH. Holnap kevesebb lesz, meg a kcal is. :))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése