2013. augusztus 21., szerda

Új fejezet 10. nap


Nehezen ment az elalvás, mert egy tenyérnyi, vastag lábú pók rohangált a lakosztályomban, és mert vendégem volt: egy szűnyog. De ha már időben kikapcsoltam mindent és vízszintbe helyeztem magam, arra gondoltam: a pók nem fog idejönni; a szúnyoggal pedig nem hadakozom. Nyugton maradok és elalszom, maximum lesz majd pár szúnyocsípésem, nem fogok belehalni. Az alvás fontosabb, mint hogy idegesen csapkodjak hajnalig, fölöslegesen, mert úgysem tudom elkapni.
Becsuktam hát a szemem, szokás szerint bepakoltam a gondolataimat a fiókba, és aludtam.
Reggel 6-kor ébredtem, ébresztőre!! Na, ilyen hónapok óta nem fordult elő! :)
Sokat számít, hogy 23 fok van a szobában, nem 33 meg 38, mint az otthoni két hétben volt. Nem bírom a meleget. Ezt csak az tudja megérteni, aki olyan, mint én: 25 fok nálam a maximum, utána fizikálisan rosszul vagyok, nagyon rosszul, és ez mindenre kihat. Nem kapok levegőt, a nap szó szerint kiszívja az energiámat; nem vagyok képes semmit csinálni, megjegyezni, figyelni... Ennek most vége, és ez hatalmasat dobott az életminőségemen :)
A pók reggel lent, a mosogatóban várt rám. Világrekordot ugrottam, és E. nagyon rendes volt, levadászta és kidobta...
 

Aerob és kimenő

 
Mivel tegnap este S. mondta, hogy ma délelőtt kapok egy kis kimenőt, nem erőltettem a hajnali aerobot. Válszoltam 10 +1 olvasói kérdésre. A szabadságos 2.5 órámban pedig szépen szabadtéren, biciklivel megcsináltam a dolgot. Hát mennyei volt :)
 

Edzés

 
Délután aztán minden különösebb rábeszélés nélkül bemelegítettem és megcsináltam a napi súlyzós edzést. Gumikötelekkel, és a guggolásokat, a kitöréseket tele pakolt hátizsákkal. Aztán 5 perc levezető kocogás és nyújtás. Jól ment, és már a 3. gyakorlatnál ömlött rólam a víz. Olyan kis egyszerűnek tűnik leírva az edzés kis 2x10-es ismétlésekkel, aztán közben az ember a tüdejét kiköpi... :)
 

Étek

Ugyanaz, mint tegnap, de azért leírom:
 
Reggeli: Rántotta (2 tojás, 3 tojásfehérje), 1 paradicsom, 2 pufi rizs, 50g mandula.
Tízórai: 1 tonhal konzerv, 33g barna rizs, 150g paprika.
Ebéd: fél camembert sajt, 150g uborka, 2 pufi rizs.
Uzsonna: 150g csirkepörkölt, 150g spenótfőzelék, 33g barna rizs, 1 pufi rizs.
Vacsora: 90g túró, 75g növényi joghurt.

1636 kcal, 146g F, 112g CH, 64g zsír

Folyadék: fél liter zöld tea, 1.5 liter víz.
 

Bölcs

 

"Lefele menni nagyon könnyű,
fölfele annál nehezebb.
Éppen ezért: ha fölfele mégy,
köszönj az embereknek,
mert lefelé is találkozol velük."
/Anatol France/

 
Új fejezet / Motiváció 1 /Döntés itt.
Új fejezet / Motiváció 2 /Célok
itt.
Új fejezet / Motiváció 3 / A motivációról itt.
Új fejezet / A táplálkozás 1 / Hogyan kezdjük el az életmódváltást? itt
Új fejezet / A táplálkozás 2 / Célok itt
Új fejezet / 1. heti edzésterv itt
Új fejezet / Táplálkozás 3 / 1. heti étrend itt
Új fejezet / Edzés 1 / Célok, eszközök itt
Új fejezet / Edzés 2 / Finomítások az edzéstervben itt
Új fejezet / 2. heti étrend itt
Új fejezet / 1. hét / Eredmények itt
Új fejezet / 2. heti edzésterv itt
 
 
 
 
 
 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése