2016. március 16., szerda

Szerda: pálinka és köszönet

Étel
Mozgás
R: 6 km futás
E: zöldség krémleves, sült szalonna, saláta
Du: 5 km séta
V: szotyi





Ma volt az első nap, amióta hazajöttem Hartheimból, hogy úgy éreztem: élek. Reggel isteni volt a futás, komfortzónán kívül esett a vége, de így van jól. Aztán ügyintézés a városban, ebéd után fél óra pihi, majd séta L-ékhoz. Jó volt beszélgetni L-val, M-val, E-vel, közben szotyiztam és két mini felest megittam. És amikor hazaértem, akkor ürítettem a postaládát, a húgoméktól kaptam egy csoda képeslapot.


Amit beleírtak, az is felér az elején lévő idézettel. És mindkét prüntyője is aláírta. 

Itt szeretném megjegyezni, hogy többen végigasszisztálták a kinti három hetemet. Szinte ott voltak, figyelték minden lépésemet, írtak, telefonáltak (a húgom, M., A., sok blogolvasó). Nagyon jólesett a figyelem, a biztatás, a buzdítás, mert tényleg minden erőm, energiám elfogyott a végére. Nagy szavak helyett őszintén, szívből: köszönöm!

Megtalálsz a Facebookon is: Boszorkánykonyha


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése