2013. április 10., szerda

Gyümölcs-joghurt

Mivel mától változtattam az eredetileg e hétre tervezett menümön (itt), és mivel csak csirke és tojás volt itthon a zöldség mellett, boltba kellett mennem. A túrógombóchoz öntetként gyümölcsjoghurtot gondoltam ki magamnak. Már régebben is figyeltem, hogy sok a joghurtokban a cukor, de most mindet tüzetesen elolvastam: 13 g-tól 32 g-ig tartalmazott a joghurtok 100 g-ja cukrot. Oké, gondoltam, hiszen maga a gyümölcs is tartalmaz cukrot. Na de, kérem, ha egy csésze szeder 7 g cukrot tartalmaz természetes állapotában, a szedres joghurt 100 g-jában pedig csak 3 % a gyümölcs (ha tényleg benne van), akkor most mi vaaan?!
Szerény véleményem: a gyümölcsjoghurt egy nagy átverés. De nem akarom boncolgatni a témát (azt sem, hogy a natúr joghurtok hogyan is kerülnek a pohárba).


itt

A lényeg: korábban is mondtam: érdemesebb a natúr joghurtba belekeverni a gyümölcsöt, ha gyümölcs-joghurtot szeretnék enni. Akkor is, ha csak a cukortartalmat nézzük.

"I had a follower ask me about what fruits I eat a couple of weeks ago. Now, don't get me wrong, fruit is an incredible and natural food to fuel your body and there are GREAT benefits in eating it. BUT it also contains sugar...natural sugar in the form of fructose, but sugar none the less. I know what fruits work best for me and which ones put me into a sugar binge...I recommend you find that out for YOU, too. What works for one person, won't necessarily work for the other :) An example is watermelon and pineapple...I could eat my weight in those, but I know better, I know how I'll feel afterward! So make yourself a detective in your own "laboratory" of your body and see what works best for YOU!" (Forrás: itt.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése