2015. augusztus 8., szombat

Fagyi, jégkrém, jeges kávé

Meleg van. Meleg? Kánikula. Minden irányból áradó hőség. Hosszú ideje. Vágytam valami kis nyalánkságra. Ami édes, hideg, finom. És ami egyszerű, de egyben nagyszerű is. És amit itthoni alapanyagokból elkészíthetek. Gyors elhatározás volt, amit gyors tett követett. Így született a jeges kávém.

Hozzávalók:

cocomas kókuszsűrítmény # folyékony édesítő # csöpp víz # vanília aroma # fél tk oldódó kávé # őrölt fahéj

(Mennyiségeket nem írok, mert semmit nem mértem, csak úgy összeöntögettem a hozzávalókat. És az édesítés is ízlés kérdése.)


Elkészítés:

# Egy tálba öntöttem a kókuszsűrítményt, összekevertem egy csepp édesítővel és vanília aromával.
# A keveréket jégkocka tartóba öntöttem, lefagyasztottam.
# Egy pohárba gyenge kávét készítettem.
# A kávéba tettem két fagyott jégkrémet.
# Erre habbá vert kókuszsűrítmény került.
# A tetejét megszórtam fahéjjal.

Megjegyzés:

* A fagyasztott krém kitűnő jégkásának vagy fagyinak is, ha nem várjuk meg, amíg teljesen keménnyé fagy.




Megtalálsz a Facebookon is: Boszorkánykonyha

2 megjegyzés:

  1. Meg kellett csinálni!P kikereste a Boszorkánykonyhát és kérte írjam le a receptet...Nem hagyott békén,keresett üvegtálakat és nem volt mese..már ment is a munka:))))

    VálaszTörlés