2021. február 11., csütörtök

3TM

MR. M. vitt és hozott. Meglehetősen ideges voltam, éhgyomorral mentem, így szédölögtem az éhségtől.
Pécs, Diagnosztikai Központ. Az udvari bejáratnál biztonsági őr és katona hölgy, beutaló felmutatás, név-vizsgálat-időpont lecsekkolás után, kísérő nélkül beengedtek. Modern, tiszta épület, maximálisan kedves, türelmes személyzet.
Volt csúszás, de amint behívtak az öltözőbe, felgyorsult minden, szinte be se léptem a terembe, már üljek-feküdjek-közben kanül-szuri-leszíjazás-infók-kérdések..., és már tolt is be a gép a csőbe. A 3 Tesla térerejű MR-berendezésbe szinte teljesen betolva enyhén szólva elkapott a pánik. Kanül a vénádban, le vagy szíjazva, bent fekszel egy irtó szűk csőben, maradj mozdulatlan, miközben köhögnöd kell, a szád-torkod teljesen kiszáradva, mindez megspékelve az irtózatosan hangos zajokkal, kerregéssel, csattogással. Mintha egy metál koncerten lettem volna az erősítő előtt. Nem bonyolítom: természetesen kibírható, de idegileg rendesen megterhelő. Azt hittem, sosem lesz vége...

Az eredményre sajnos várni kell, 19-én lesz meg, ráadásul be kell menni érte Pécsre. Hát akkor várok egy hetet.
 

2 megjegyzés:

  1. Még sohasem voltam MR-en, csak CT-n, de nekem az is horror volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. CT-n is voltam már, az kismiska az MR-hez képest. :)

      Törlés