2020. június 21., vasárnap

Dobozolás pár napra

A menüt megterveztem szombaton.
Vasárnap voltam boltban és főztem.
Hát eddig jutottam.


1. nap:

R: bundás kenyér, paprika
T: gyümölcsös túrókrém
E: sajtos karaj, rizs, zöldség
V: rántotta, paradicsom

2. nap:
R: meggyes-fahéjas zabkása
T: tejberizs
E: chilis babgulyás
V: tonhal saláta

3. nap:

R: bundás kenyér, paprika
T: gyümölcsös túrókrém
E: sült hús, bulgur
V: főtt tojás, paprika, paradicsom

Anyunak is főztem megint. Neki a krémtúró harmadannyira édes, mint az enyém, a tejberizs is, vacsira pedig nem fog kétszer tojást enni, de mindig talál magának megfelelőt.

.................................

A döntés itt

Eredmény 3 hónap dobozolás után itt
100 nap dobozolás itt
Eredmény 4 hónap dobozolás után itt
Eredmény 5 hónap dobozolás után itt
Eredmény 6 hónap dobozolás után itt
Eredmény 8 hónap dobozolás után itt
Eredmény 10 hónap dobozolás után itt
11.5 hónap dobozolás itt
Egy év dobozolás itt

Dobozolások (gyűjtemény- eddigiek, 2020 előtt) itt
Dobozolások gyűjtemény (2020) itt

Megtalálsz a Facebookon is: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése