2019. március 10., vasárnap

10. hét összefoglaló

1. hét összefoglaló itt
2. hét összefoglaló itt
3. hét összefoglaló itt
4. hét összefoglaló itt
5. hét összefoglaló itt
6. hét összefoglaló itt
7. hét összefoglaló itt
8. hét összefoglaló itt
9. hét összefoglaló itt

Hétfőn alaposan bevásároltam...


... a cuccos egész héten várt a hűtőben...

Energiaszintem nulla. Ami ennél is rosszabb, az a lelkiállapotom. Az a saját magamat kiskanállal összeszedni próbáló egyén vagyok jó ideje. A héten már a kanálka is kiesett a kezemből. Akkor bevetettem a varázserőmet és összehúztam az atomjaimat egy olyan szintre, ami az Élet nevezetű koordinátarendszerben valamicskével feljebb jelölhető az origónál.

Csütörtökön nőnapi estebédre voltam hivatalos.


És ettem is, mindent megkóstoltam (ld. táblázat), és még sokkal többet is tudtam volna enni, de elég gyorsan beütött a CH-sokk, le is álltam. Így is hevesen jelezte az emésztőrendszerem, hogy tiltakozik a lisztes, tejfölös, cukros dolgok ellen... "Cserébe" pénteken nem ettem. Korgott ugyan a gyomrom, de közben még "nyomott", "ült" a csütörtök esti vacsora. Szombaton előre főztem-sütöttem. (Vasárnap jön.)


ÉTEK
H
K
SZ
CS
P
SZ
V
R
rántotta, olívabogyó, bacon


rántotta

-

-

2 vajas-sonkás kenyerem, kávé



E
tonhal saláta


?

kis leves, 2 paradicsomos gombóc,
 kis krumpli

-

zöldséges hús,
saláta



V
3 szelet bacon

karfiol leves, resztelt máj

?

(Nőnapi vacsora)
sült hús, rántott gomba és karfiol, töltött hús, kis krumpli, kis rizibizi, sok saláta (hát nem vagyok saláta rajongó mostanában, de ez valami eszméletlenül finom volt), somlói

Este otthon egy Snickers

-

2 pogácsa, 2 szezám snack



MOZGÁS
Pahla+11km
Pahla+13km
5km
4km
Pahla+3km
13km
km

január 1.
66.7kg
február 1.
64.4kg
március 1.
63.8kg
március 10.
62.7kg

Haladás idén eddig (vasárnap kivételével) 472km.

Megtalálsz a Facebookon is: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése